החזרות המוסיקאליות לקראת המעמד הלילה ב'יד אליהו' • צפו

    דוד לזר 2 Comment on החזרות המוסיקאליות לקראת המעמד הלילה ב'יד אליהו' • צפו
    14:32
    13.05.24
    קובי פינקלר No Comments on תיעוד: חיל האוויר ביצע מטס הצדעה לציון יום הזיכרון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (שלישי) יתקיים המעמד האדיר של ארגון "דירשו" בהיכל יד אליהו בתל אביב ובבניני האומה בירושלים. מדובר באירועי ענק לציון סיום המחזור הראשון של הדף היומי בהלכה, כאשר רבבות צפויים להשתתף במעמדים הללו, וזאת לאחר אירועי ענק שהתקיימו עד עתה בארה"ב, בריטניה, צרפת ויוהנסבורג. הביקוש להשתתפות באירוע אינה זכורה גם לא ב"דירשו" שקיימה בעבר כנסי ענק ב"יד אליהו" והציבור מתבקש שלא להגיע אלא אם כן ברשותם כרטיסים מסודרים.

    בנוסף להגעתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א למעמדי הענק הלילה, האירוע כולו ילווה בשמחה של שירה, ובניגונים חדשים שהולחנו לקראת המעמד הגדול של סיום "הדף היומי בהלכה". צפו בקטע מיוחד ומרתק מהחזרות הגנרליות של המקהלה המוסיקאלית שתופיע הלילה ביד אליהו. כאשר על הפן המוסיקאלי עמלו במשך זמן רב גדולי וטובי המוסיקאלים והמעבדים בעולם המוסיקה החסידית, ובהם: תזמורת "המנגנים" בהרכב ענק בניצוחו של 'המאסטרו' מוישי רוט. מקהלת "מלכות" ומקהלת הילדים 'מלכות קינדער' בניצוחו של ר' פנחס ביכלר. יחד עם בעלי המנגנים ר' אייזיק האניג, ר' ירמיה דמן, ר' אהרלה סמט, ר' שלמה כהן, ר' משה וינטרוב, ור' אלי הרצליך. מנצח אורח: משה לאופר.

    מפיק האירוע כולו ב"יד אליהו" הוא מיכאל כפלין, האחראי על הפקת האמנים הוא אבי בלומנטל, הפקת הנגנים: מוטי פרידמן. והמנהל והמפיק של תזמורת המנגנים, מקהלות מלכות, ומלכות קינדער, שלום וגשל.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מכואררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר

    2. 1

      סליחה אני פשוט ב-ה-ל-ם מיונתן
      אנשים עובדים מזעים ואתה בלי חשבון אומר שזה מכואר
      אם אין לך תגובה אז אל תגיב אבל למה להגיב בתגובה כזאות
      זה מדהים ויישר כח לכולם!!!!